12 jan. 2010


Slut på det roliga...

Ja, då har jag jobbat i två dagar och känner mig "så där slut igen"=/ (Fast jag är långt ifrån det jag var innan sjukskrivningen i somras!) Ändå sov jag 8½ tim inatt och satt bara i soffan igår och såg på tv. Konstigt!! =(

Men det är tur att jag trivs så bra på mitt arbete iaf. Nu har jag nyss ätit, pratat med Stefan, chattat med både Elin och mamma...SAMTIDIGT! Jag är så duktig! Haha...;) Läste eller hörde på radion, att vi människor är dåliga på att berömma oss själva. Då blev jag lite full i skratt för det är Stefan duktig på. Han gör alldeles rätt! Annars hörs det gärna så här från manssläktet: "Visst var jag duktig?" ...när han har lagat mat?" ...eller "när han plockat fram kläder till barnen" ...eller gjorde si eller så osv. Manssläktet vill gärna få det bekräftat/höra från kvinnan vad "duktiga" de är! Vi kvinnor då? Jädrans, vad vi skulle bli bekräftade om vi gjorde samma sak! Inte sant? Haha....

Nä, nu ska jag kika på dokumentären om Susan Boyle från England "Drömmen som blev sann".

Appropå det...så var jag och kärleken på bio härom veckan med alla våra hemmavarande barn. Vi såg Göta Kanal 3 och vi alla tyckte den var jättebra. Så den kan ni gå och se med era familjer.

Sköt om Er! Kram Lena

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar