17 jan. 2010



Lördag med hockey, kalas och film-mys

Idag blev det ingen fler-timmars-frukost. Åt frukost snabbt och tjejerna fick sätta på sig utrustningen hemma. Går fortare än att göra det i omkl.rummet. Åtminstone för Ida;) Jag tycker alltid det är lika roligt med träningar. Barnen tog ett bad när vi kom hem. Stefan hade kört Simon till ett dop i Bomhus kyrka.
Vi mös en stund här hemma tills det var dags för tjejerna att fara till sin pappa som fyller 38 år idag. GRATTIS pappa Hasse! Ida ville att jag skulle fixa hennes hår och det gjorde jag, se bild. Tyvärr är det mycket skräp i mina teleobjektiv!!! :(
Ni ser också bilden på Elins rum som jag har målat i veckan.

Kram från oss idag:)
.

4 kommentarer:

  1. Ja, Elins rum ser jättefint ut.
    MEN var är bilden på Ida?
    Kram mamma

    SvaraRadera
  2. Vad fint rummet blev och vilken söt tjej du har :-)
    kram
    katta

    SvaraRadera