30 maj 2010

Vill inte att denna helg tar slut

Då var denna helg snart slut. Igår följde jag och Ida med Elin på GD/GIF:en. Hon är inte med själv i år för hon har problem med hälarna. Vi var till ortopedtekniska kliniken på sjukhuset i fredags. Hon ska få speciella ilägg till skona som kostar 1390 kr PER PAR! Gulp!! Kan det verkligen kosta så in i bomben mycket att gjuta ett par sulor???? Jag blir så arg!!! Då vet jag vad var min "jobbbonus" kommer att gå till!! Suck!
Aldrig får man njuta av extrapengarna man har tur att få ibland! =(
Nog med gnäll =)
Nu sitter jag på min underbara altan och bloggar och njuter av solen som tittar fram ibland mellan molnen. Hasse och Pernilla var hit och fikade, trevligt! Sen for de och tjejerna till GD/GIF:en igen för att se stafetterna. Jag har fått till korten från Thorséns 40-års fest i lördags men nu ska jag få över bilderna i FTP och datorn vill inte som jag vill! Argh..!!! De berörda får vänta en stund till på att få länken.
Kram Lena

3 kommentarer:

  1. Hohoo! När kommer bilderna från Johans fest? :o)

    /Plåtad På Festen

    SvaraRadera
  2. Hej du!
    Johan har länken till bilderna =)

    Mvh Lena

    SvaraRadera
  3. Okej. Då ska jag höra med honom. Ha de så bra!
    Mvh. Marko

    SvaraRadera