15 maj 2010

Barnvecka

Den här veckan har bara rusat iväg, lite var väl för att vi var lediga i torsdags. Det blev ju liksom "två fredagar" denna vecka. Nice! =)
I onsdags var jag på utvecklingsamtal med Ida. Efter det fick hon vara med mig på jobbet . Hennes kompis Mikaela från Söderhamn kom med sin pappa Johan i lastbilen till mitt jobb för att hon skulle sova hos oss. Dessa två ungar leker så himla bra ihop. De blir aldrig osams med varann. Helt otroligt! =) Brodéns kom också hit och åt mat med oss. En mycket trevlig kväll!

Min arbetsplats.

På torsdagen kom Stefan & Simon. Huset lever liksom upp, när det är folk i huset! Det är så härligt! Vi åt taccos och sen "bara var" vi på altanen hela kvällen. Johan och Mikkis storasyster Moa (Elins kompis) kom på en snabbkaffe samt hämtade Mikaela. Vi bjöd in Hasse på mat också men han var redan uppbokad med annat. Det är så skönt att kunna umgås med barnens far fast Stefan är här. Bra för barnen att se att mamma och pappa kan träffas fast de inte "är ihop"!
Ja, kort sagt, en trevlig kväll blev det.
Medan alla låg och sov på fredagmorgon åkte jag till jobbet. Det blev en alldeles för lugn dag. Vi var lite många "reservdelare" till antalet mekaniker!? Men men...dagen gick fort trots allt.
Stefan körde Ida till mormor & morfar och Elin till mig på jobbet för de skulle "göra" köpcetrumen Hemlingby och köpis. Sen for de norrut igen.
Tyvärr blev det inga foton tagna från torsdagkvällen heller! :/

Men däremot det några kort på vår lilla primadonna i torsdags.
Jag var ute på baksidan när hon efter att ha varit inne en stund kom ut och såg ut så här.
Det var ju bara och plocka fram kameran det. Hihihi.....

Oops...det gäller att hålla i hatten när det blåser! ;)



Kram från oss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar