8 maj 2010

Cruising


Ikväll har jag och barnen varit på stan och kikat på bilar av alla de slag. Tjejerna hade tur att få åka med morfar och mormor i Impalan. Eftersom jag fick äran att köra den tidigare idag valde jag att stanna kvar och fota istället. Det tog dom nästan en timme att ta sig runt ett varv!? Jag höll på att frysa ihjäl! :(
Elin följde med mig hem sen och Ida blev kvar hos Hasse. Mysigt att få rå om ett barn i taget.

Cruising med Mormor & Morfar

Till slut kom de så tjejerna fick åka med mormor, morfar, Ingegärd och Valter.


Familjen Göran Edel med sin lilla gula.
Här var det en stackare som det blev tvärnit/däckskrik för. Det lät som om det blir en väldigt dyr kväll för ägaren!!


Jag trodde jag såg i syne för det kom en exakt likadan bil som pappas...strax efter dom dessutom. Haha... Hur ofta händer det? Men efter att ha pratat med pappa så är de inte likadana. Det här är en 2-dörrars med vitt tak och pappa har en med fyra dörrar och blått tak.

Den andra bilen.

Morfars
Kul att se att tjejerna kan vara sams ibland! :) Här hoppar de för att hålla sig varma.

Tobbe på mitt jobb med hans fina bil.

En trevlig bil som faller mig i smaken:)
Brandbilen gillade jag, men så var det ju en volvo också! Hehe...

Vi på väg hem och Ida med min väst på sig. Brr!

Denna bild skulle kunna ha blivit bra...men ibland blir det så här, tyvärr!

Avslutningsvis vill jag visa den här bilen. Fast jag tycker "pilsnerhäckarna" är lite coola faktiskt! =)

3 kommentarer:

  1. Fina bilder!
    Jag får nog fortsätta sitta på sidan om för jag tror aldrig jag skulle klara av att köra den ;-)

    SvaraRadera
  2. Det klart du skulle kunna köra den, men den är STOR, både lång och väldigt bred! Inte som din lilla ynkliga "tvålkopp" till Toyota! Fniss!!

    SvaraRadera
  3. Den är jättefin!!

    SvaraRadera