1 jan. 2014

Nyårsafton 2013

Åter i år var jag, Stefan, Misan och Lars inbjudna till Anna och Henrik i Lötbäcken i Sandarne utannför Söderhamn.
Tillsammans avnjöt vi en otroligt god trerätters middag varvat med lekar, musik och dans.
Klockan 05.00 gav jag och Stefan upp och promenerade hemåt. Klockan sprang på och vips så var hon fem och när vi kom hem satt vi och surrade om allt möjligt och vips var kl 07.00. Hahaha! Helt otroligt, jag som är så kvällstrött till vardags men är det fest då kan jag minsann hålla mig vaken! =)

Gänget

Eftersom vi inte hade några barn detta nyår så istället för raketer, skickade vi upp ett par svävande ballonger vid tolvslaget. Det blåste en del så de svischade iväg fort när de kom över träden.

Gott Nytt År önskar vi er alla som läser det här just nu.

Kram Lena och Stefan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar