25 jan. 2014

Kungsberget

I fredagskväll var jag och tjejerna till Kungsberget och åkte skidor. De fick ta med sig en varsin kompis. Ida tog med sig Ida P och Elin Julia. Tur de, för annars hade jag lära fått åka. Haha!

Jag nöjde mig med att sitta i den mysiga skilodgen medan de åkte skidor i drygt två tim. Jag drack varm choklad med grädde x2! Den var supergod!

Det var tre år sen jag var till Kungsberget sist och de har byggt ut en hel del sen dess. Det har blivit en otroligt fin skidanläggning måste jag säga. Det enda jag kan klaga på är hemsidan för den gillade jag inte...ja, inte priserna heller!!! Fjällvärlden är inte anpassad för oss ensamboende föräldrar direkt! 
Tjejerna var iallafall helnöjda med kvällen och då är mamman nöjd med! :-D 

Kram Lena

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar