19 jan. 2014

En helg på Kullerharen

Hm...jag var in och redigerade det här inlägget. Normalt ligger det kvar på det datumet jag publicerade det men det här hamnade som ett nytt inlägg. Väldigt märkligt! 

Eftersom jag inte hade något för mig i helgen, följde jag med barnen, Hasse och Pernilla ut med båten.

Jag sitter i hamnen och väntar på att familjen ska anlända och ta mig ut på havet. :-D 

Elin hämtar lillbåten som ligger två bryggor bort.

Elin.

Det finns en fin fräsch stuga att hyra på Kullerharen. Ida ville sova med mig där.

Vi fick en trevlig kväll i stugan.

Dagen efter tittade solen fram men det var kyliga vindar.

Jag hade tagit med ingredienser för att kunna göra chokladbollar. Ida blev jätteglad.

Elin också som fick smaka.

Vi tog lillbåten till Limön för att hälsa på i Mona och Roffes stuga. Blev ingen bild därifrån.

Ida gjorde en båt av naturprodukter.

Vaktmästarhuset på Kullen.

Ungarna sprang och lekte.

Lite sång och trevligt på kvällen.

Festlokalen på Kullerharen.

Tack mina nära och kära familjemed för att jag får umgås med er.

Kram Lena


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar