7 juni 2014

Cruising i Sandviken

I lördags var jag till Järvsta för att hämta bilen som pappa har fixat. Tur han finns tillgänglig när min ordinarie bilmekaniker är ute på andra uppdrag. ;-) 
Blev såklart bjuden på kaffe och bulla och medan vi sitter där sa jag att om de ska åka på några bilutflykter i sommar vill jag gärna följa med och köra någon sväng. Då säger pappa du kan få köra ikväll, om en timme, för vi ska åka till Sandviken då det är cruising där? -Jahaa...tja...varför inte?Jag har inga barn och ingen Stefan hemma ikväll att ta hänsyn till...så det blev ett lätt beslut. :-D 

Alltid lika trevligt att köra pappas fina bilar.


Så allvarliga vi såg ut. Haha!

Det var mycket folk och bilar.


Solen tittade fram när vi kom till cruisingen.

Tack snälla mor och far för en trevlig kväll!

Kram Lena 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar