3 nov. 2013

Orn-helg med tjejerna 23-25/8

Det är inte ofta nu för tiden jag får ta så här bra bilder på tjejerna.

Oftast ser bilderna ut så här.

Är jag riktigt snabb med kameran hinner jag fota innan de ser mig och då blir det oftast bra och naturliga bilder.

På lördag eftermiddag åkte vi in till stan tillsammans med
Stefan Persson och hunden Harras för att gå på den årliga Strömmingsleken.

Johan och Lotta kom ifatt oss och gjorde oss sällskap in.

Mikaela åkte med oss.

Vi fick ligga på P-O:s och kanot-Björns båtplatser mitt emot gästhamnen inne stan där de bor.

På söndagen ville Stefan och Henke testa att hissa seglen på Wingan.

Jag och Stefan for ut och testade. Otroligt häftigt! Det blåste inte speciellt mycket men
det räckte för att prova i alla fall.

Berra och Åsa passade också på att prova segla.

Det är Elin som knäppt de fina seglingskorten.

Idag var första dagen vi provade att "cabba ner".


Elin och Ida i salongen på väg hem.

Ida sitter på sin favoritplats.

Jahajaa...

Ännu en trevlig helg med familjen.

Kram Lena



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar