21 juni 2013

Semester

Då jobbade jag sista dagen i onsdags innan semestern.
Kändes jättebra men inte lika som de tre senaste åren. Tidigare har jag längtat ihjäl mig för att det har varit mindre roligt på jobbet. Nu trivs jag och mår bra och jag åkte hem med en skön känsla i kroppen.
Solen sken, 22-23 grader ute, undan plockat hemma och väskorna packade.
Givetvis tycker jag det är otroligt läskande att ha semester och att få umgås med Stefan och våra barn...i hela fyra veckor i sträck om vi vill!!
Det bästa av allt...att jag inte behöver vakna till den där eländiga klockan...fast det har jag gjort ändå de första två dagarna på semestern!? Grr!
Först hade Stefan glömt att stänga av sin klocka så den ringde kl 06.00. Kl 08.00 var det dags för min att ringa för jag hade glömt att stänga av gårdagens påminnelse! Haha!
Nästa morgon ville Ida bli väckt kl 08.45 för att se "Sommarlovsmorgon".
Blir likadant nu om några timmar... Suck! ;-)

Kram L

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar