8 juni 2013

Äntligen sommar och kalas

Grr... Jag blir tokig på all teknik som finns och som jag inte blir kompis med!
Går fortfarande inte att publicera detta inlägg och förstår inte varför!
Provar igen..å igen...å igen! Suckar högt och ljudligt! :-)
(Några dagar senare...)
Eftersom det har strulat har inläggen kommit i oordning men annars har jag blivit kompis med tekniken...för en stund i allafall! Haha!

Idag har vi firat tjejerna som båda fyller nu i juni, 11 och 14 år. Det är då jag tycker sommaren verkligen är här! 
Jag hämtade Elin i Fliskär. Hon hade kört lillbåten alldeles själv från Kullerharen. Duktig tjej ;-) 

Mamma, pappa, syrran och Tex...


...samt Anton och Malin kom och firade med oss. Stefan var kvar i Sandarne och sjösatte Monarken. 
De har blivit stora kusinerna...nu 2013...

...och då 2008. Vad små de var! Gulligt!


Efter kalaset körde jag ner båda tjejerna till hamnen för de skulle tillbaka till Kullen där pappa och Pernilla var.

Efter det packade jag väskan och for norrut till Stefan. Han var redan på plats i båten när jag kom. Han har mekat, städat, polerat, sjösatt och handlat mat så det var bara för mig att hoppa i båten när jag kom. Lyxigt! ;-)
Missade att ta årets första bild på båten men jag tror nog det hinner bli en hel del bilder innan denna sommar är till ända. :-)
Vi hade en solig, lugn, trevlig och mysig kväll ute på Orn.
Kram L

1 kommentar:

  1. Men å vad kul det var att se skillnaden. Jag letade efter ett gammalt kort på alla fyra men hittade inget :)

    SvaraRadera