27 feb. 2010

.
Mysfredag med Ida

Igår var jag ledig efter att ha jobbat kväll denna vecka. Urskönt! Det har varit en mycket bra vecka. Jag tycker det är riktigt roligt att jobba igen. :) Trivs jättebra!
Låg länge innan jag klev upp igår för att åka till jobbet och fira vår Arne som fyller endast 70 (!) år och är pigg och jobbar fortfarande. Hoppas en annan är så pigg och alert vid den åldern...fast jobba gör jag säkerligen inte! Haha...

Hämtade Ida på skolan och vi for ner på stan, kliver ur bilen på Åhlens för att betala parkeringsavgiften, MEN se på sjutton...betalkortet och alla kontanter jag tog ut dagen innan ligger kvar i jobbarjackan hemma=/ Ahrgg!!!! Något irriterad! Men Ida blev glad för desto snabbare fick hon åka hela "snurran" ner i parkeringshuset lite tidigare, för vi hade ställt oss högst upp på taket. Hahaha.... Det var "hennes" dag och hon bestämde allt igår! =) Elin var kvar hos pappa.
Vi åkte hem och åt mellanmål, hyrde en varsin film, köpte hem glass och köpte hämtmat på Sibylla (Idas val). Hem såg filmen "Niko" den var faktiskt gullig och sevärd sen somnade gullhjärtat i mitt knä kl 20.00.

.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar