21 feb. 2010





Dansbandsturné





Ja, då var jag hemkommen från min tredje dansbandsturné som busschaufför. Jag körde pojkarna i Casanovas till Skellefteå på lördag morgonen. Tog åtta tim att köra 61 mil och vi åkte hem igen efter spelningen kl 02.45 och var i Gävle igen kl 11.45. Det gick bra att köra.
Men jag kom att tänka på en sak medan jag körde....att jag känner mig absolut inte som en "busschaufför" men det finns ett tillfälle när jag verkligen känner mig som en sådan det är när andra busschaufförer hejar på en. Haha...

Tyvärr blev det inga bilder den här gången för det var en privat spelning de gjorde men en bild på bussen kan ni få iaf (hämtad från nätet).
http://hem.bredband.net/dansbandsbussar1/casanovas.htm

När jag kom hem sov jag två tim sen kom Hasse och barnen en sväng. Efter det var jag ut och skottade lite, medan jag pratade med Stefan i telefonen, typ i tre timmar! Hihi...
.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar