10 sep. 2010


Igår var det dags för mig att fylla 41 år eller närmare bestämt 14975 dagar som en "yngre" arbetskamrat till mig sa! Hahaha...
Alla mina kära kom och grattade mig. Mina barn, Mamma & Pappa, Ewa & Tex, Malin & Anton, Hasse & Pernilla och hennes två grabbar....och min kära Stefan förstås som överraskade med blommor! Han är inte den som kommer med blommer titt som tätt och det vet jag sedan dag "ett". Det är inget jag lägger någon större vikt på heller...så jag blev VERKLIGEN överraskad och jätteglad när han kom med blommor! =)

Tack älskling!

När jag kom hem från jobbet hade tjejerna gjort en kladdkaka (inte oväntat hihi...)
Innan de ställde fram kakan så fixade de till mitt namn på den. De har ritat och klippt ut bokstäver och strött på florsocker. Tack tjejer!

Tack alla för en trevlig kväll!
Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar