3 apr. 2010

.

Påsklunch i Järvsta...


Tack mamma & pappa för god mat och trevligt umgänge. Lite fotoprat blev det också för Ewa har köpt en digital systemkamera, kul! Så det blev lite fotosession med barnen och oss;) Jag fotade Elin och kusin Malin uppe i mammas och pappas sovrum. Det tog en stund innan Malin slappnade av men sen gick det bra och jag fick några fina kort på henne. (Jag tror hon tyckte det var lite roligt att få agera fotomodell ändå, hihi...)

Malin


Elin


Anton & Ida


Ida


Elin fotade ett mycket fint kort på mig och syster Ewa.



..............................................................

3 kommentarer:

  1. Fin bild på dig och systeryster - och era söta flickor förstås.
    kram

    SvaraRadera
  2. Tack tack, Katta! Kram på dig!

    SvaraRadera
  3. Det är Elin som tagit kortet på mig o Ewa.

    SvaraRadera